torsdag

när jeff hade slutat jobbet vid 3 så kom han och hämtade mig.
vi åkte rätt så fort bort till smarta hem som ligger vid torny park
för att välja tapeter till alla rum förutom felicias.
gud, tar ju mycket längre tid än vad man tror att det ska.
men nu är det gjort iaf och jag tror att det kommer bli riktigt fint :)
men vi får se hur länge vi stannar kvar i denna lägenhet.

när vi var färdiga där så åkte vi bort till johannelund hem till melissa.
jeff stannade på en kopp kaffe innan han drog hem.

så resten av kvällen/natten så hade jag det mysigt med melissa och svea (hästen).
träffade även böris på en lite kvällspromenad vid 11 tiden.
sedan gick vi ut en sväng igen framåt 1 ungefär.
mötte upp carro och hennes två hundar nikita och kriga.
så söta så! vi gick bort till hundparken.
kan ju lova att svea var något otroligt skitig när vi kom hem!
så för hennes del så var det en dusch som gällde så hon blev ren och fin.
det var det sista badkaret blev kan jag lova.
herregud så lerig hon var.

somnade nog inte fören 4 den natten..


 

mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0