måndag

idag har det varit två nissar här och
bytt fläkten ovanför spisen och luftventilerna vid fönstren.
så nu ser det faktiskt genast fräshare ut.
men det tog ett tag att få bort all skit på kaklet
från den gamla fläkten.
för den fläkten de satte upp nu sitter högre upp än den förra.

min älskade prinsessa kommer snart hem!
fy tusan vad skönt det kommer att bli.
finns en del som jag har att säga om allting,
men som jag tyvärr inte kan i nuläget.
för då kommer det bli ett jäkla liv.
men skönt ska det bli iaf att få hem henne!

mamma kom alldeles nyss för att släppa in arnold.
hon och tindra ska till busfabriken med danne,jenny och jollan.
önskar att man kunde hängt med.
men vi ska dit nästa helg istället :)

rocky går förövrigt runt och släpper ut underbara dofter.
eller inte. han käkade en ny blötmat igår.
är nästan så man får gå runt med en klänypa på snoken
för att man inte ska spy. hehe.

nae, är väl bäst att fortsätta med att städa.
prinsessan ville baka när hon kom hem så
självklart ska hon få göra det :)

min dator är fortfarande livlös.
fan...
är i en sådan här situation man ångrar
att man inte hade lagt allt på en hårddisk.


resten av kvällen ska vi bara mysa!
kanske gå ut lite med rocky med.
skulle nog felicia älska.
jeff slutar vid klockan 6.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0