lördag

vårat brandlarm hemma har pipit halva jäkla natten
pga dåligt batteri. fy satan så irriterande det var.
men var alldeles för trött för att gå upp.
för det första så skulle garantera eddie vakna och så skulle
jag få hämta en stol först eftersom jag är så kort. hehe.
så jeff fick ta ner den imorse när felicia vaknade ;)

duschade imorse och sedan fixade vi iorning oss.
jeff gick iväg med eddie till tempo en sväng.
under tiden så gjorde jag iorning mig och felicia.
för jeff och eddie skulle vara hemma och kolla på fotboll.
liverpool-arsenal.
jag och felicia skulle ta bussen in till stan eftersom rix fm är idag med.

så här taggad var eddie när jag och felicia gick:

 

just nu är jag och felicia hemma hos mamma och alla.
vi har gått en sväng på stan.
tjejerna fick ballonger, felicia tappade sin och hela världen gick under!
vi hann se septemberg genrep,åka lite karusell och få tag på nya ballonger
och så innan vi kom hem hit.
just det, köpte även en handpump så jag kan få ut mjölken eftersom
eddie inte är med..

snart ska vi ut igen för att se petter uppträda vid 18.
september uppträder vid halv 8.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0