natt

somnade straxt efter 21 igår. men skulle säkert kunnat somna betydligt tidigare om jag skulle försökt.
tror till och med att jag somnade tidigare än pluttan. hon vägrade att somna igår. hon la sig vid 19 tiden i sin säng med vällingflaska. jag hörde inget från hennes rum som var tecken på att hon var vaken. gick in dit för att hämta vällingflaskan typ 40 min efter att hon hade lagt sig. Och där låg hon vaken!
så hon fick följa med in i sovrummet och krypa ned bredvid mig. båda var uppe en sväng när Jeff kom hem så gick vi och la oss sen igen.

så nu ligger hon här bredvid. antar att hon tagit på sig sin blöja (ja, felicia sover fortf med blöja på natten) snett. för märkte precis att det var lite blött i sängen. Jippi!

Eddie har varit vaken och ätit lite mat. stackarna plutten, han är genomförkyld. inte lätt att vara så liten och förkyld när man andas mestadels genom näsan?!
var ju bara två veckor sedan han blev av med sin förra förkylning typ?!

Nää ni, dags att försöka få sig lite sömn. eddie kommer nog vakna om ett par timmar igen och vilja gå upp! Jeff ligger och snarkar som en gris på 200 kilo. blir galen!
och Felicia lever rövare i sängen. man får räkna med en och annan fot i ansiktet på nätterna när hon ligger bredvid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0