söndag

Eddie sover sen en timme tillbaka och Felicia har gått mellan sin säng och in till oss i vardagsrummet. envisa unge. läggdags snart iaf. klockan bara tickar. hon ska ju trotsallt till dagis tidigt imorgon!
slutar väl med att jag lägger mig bredvid henne i hennes säng eller att hon får sova mellan oss inatt.

Felicia hade haft det jättebra på tindras kalas idag. tydligen har hon bjudit hem tindras dagiskompisar på kalas här hemma när hon fyller år. haha.

våran dag har annars bestått av lite häng med min storebror :) sedan hämtade vi jenny och åkte till oss här i tallboda så Danne fick byta hjul (nöjd nu Danne?! ;) på våran bil. han är allt en pärla min storebror.

när Felicia var hämtad från dagis åkte vi hem och gjorde tacos. sedan har vi bara tagit det lugnt :)
min mage vill inte riktigt må som jag vill idag. har glömt bort hur ont det gör!

sist men inte minst så hoppas jag att de pappor som förtjänar den titeln har haft en toppendag! :)

nu är det dags att ta på sig pyjamasen och krypa ned i sängen. god natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0