torsdag

sitter nu på bussen till stan. ska gå upp till mamma en sväng och hålla henne lite sällskap!
har varit hos tove och snackat lite skit. alltid lila trevligt!

Jeff är hemma med ungarna.

förut när jag skulle åka till tove så hände det en så jäkla hemsk sak. mitt hjärta gick i 180 och hela jag blev svettig i panik. för att göra en lång historia kort så var det en liten tjej i Eddies ålder, kanske lite mindre som låg i sin vagn och sov på bussen. mamman satt snett bredvid och höll henne i handen. i rondellen så vippade vagnen och den lilla tjejen flög rätt ut ner på marken vid "dörren".
Fy fan så rädd JAG blev, höll på att börja gråta. kan inte ens tänka mig vad jag skulle gjort i den situationen.
man kan ju undra hur bra bromsarna var på den vagnen!

på den andra bussen mot ekholmen så var det en riktig lustig person som satt intill mig. herregud vilket konstigt folk det finns!

men, kan verkligen inte sluta tänka hur det gick för den otröstliga bebisen...såg iaf att mamman tog 2an till US direkt på stan.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Mamman till den utrillade bebisen sitter här brevid mig och hälsar att hon mår toppen! Så nu slipper du oroa dig!

2011-11-15 @ 13:54:45
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0