tisdag

Wtf, blev fel på det jag skrev igår har jag upptäckt!
men allt är bra iaf och felicia var på dagis igår och då var de ute i skogen.
det hade hon tyckt var jättekul :)

imorse fick jag väcka felicia igen innan 7.
eddie fortsatte sova så det var bara att bära ned och bädda ned honom i
sin vagn när vi skulle gå. felicia är så duktig på mornarna!
hon håller i vagnen och lyssnar jättebra. sedan går hon hela vägen till dagis
utan att klaga. är så stolt över min stora tjej!

när jag och eddie hade lämnat henne så gick vi hem.
jag har haft ont i huvudet typ hela dagen.
hämtade felicia vid 13 som vanligt och allt hade gått jättebra.
var väl maten som var som vanligt..men det kommer nog släppa snart!

nu är vi hemma. felicia var så trött när vi kom hem så hon fick gå och lägga sig lite.
tänkte ta med eddie och gå in och väcka henne.
eddie är inte alls på något bra humör idag.. så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0