söndag

Fick en tid till jourcentralen vid 11.15. Var inget snack om någon undersökning så lite lustigt var det. Men medicin fick jag utskrivet iaf.
Under tiden jag var där så fick jag sms från Jenny om att jollan ville träffa Felicia och Eddie, var ju inte igår direkt.

Vi åkte hem, jag och Felicia somnade efter maten. Så skjutsade Jeff oss hem till dom i Johannelund innan han började jobbet. Så var vi kvar tills efter 20 när han hämtade oss.

Ungarna lekte jättebra ihop. Felicia och jollan bråkade inte en enda gång. Eddie var lika busig som vanligt.
Gick iväg till "nya" lekparken. Felicia och jollan tyckte det var tillräckligt varmt för att bada i plaskdammen. Burr!

Idag har jag lite ont i huvudet..
Är även 10 år sedan som min underbara morfar försvann ifrån oss och valde att somna in från den jävla sjukdomen, cancer!
Så idag blir det att åka dit och lämna lite blommor och så.

Sedan skulle vi eventuellt iväg till Danne,Jenny och Jollans land utanför berg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0