fredag

Gud så underbart med helg och mannen hemma!
Imorgon är det "Felicia-dagen". Hon har namnsdag då så jag har fixat barnvakt till Eddie. Jag och Jeff ska nämligen hitta på något kul med henne imorgon själva :) har aldrig gjort det så länge Eddie funnits. Så det ska bli roligt :)
Felicia vet ingenting utan det får bli en överraskning!

Idag har vi bara tagit det lugnt. När vi precis skulle gå ut så blåste det massor så Felicia skrek "mamma, jag kommer blåsa iväg!" haha. Så vi stannade inne. Men vid 15 fick jag faktiskt med henne ut ändå. Så då gick vi bort till tempo och handlade lite och lämnade mitt kort till Jeff som ska köpa med sig mat hem ikväll :)

Meningen var att jag och Felicia skulle baka after eight kladdkaka, men det får bog vänta lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0