torsdag

Hmm, såg nu att det inte stod något i inlägget jag la upp tidigare under dagen..lustigt.

I det hade det iaf stått att vi hade sänkt eddies säng och att vi var hemma från VC. Där så undersökte de Eddie, lyssnade på hjärta/lungor,kollade öron/hals. Klämde på mage och så.
Det såg bra ut förutom att han var otroligt slemmig i halsen. Men det visste vi ju redan.
Så nu fick lillkillen mollipect utskrivet. Så nu håller vi alla tummar och tår på att medicinen hjälper så han/vi (läs jag,haha) kan få lite sömn.

Han hostar något otroligt för stunden iaf så vi får hoppas att det är påväg att lösa upp sig. Nu har jag precis matat honom. Med tanke på att han knappt åt tidigare ikväll så kände jag att han självklart fick mat inatt.

Jag fick ett ordentligt migränanfall när vi var påväg hem från VC. Så jag har sovit från och till sedan vi kom hem vid 16. Varit uppe i ett par timmar mellan och så. Nu känns det iaf som det är p G att släppa. Man kan ju alltid hoppas!

Karln gjorde ett försök med att hålla sig vaken till JVM denna natt. Men kan ju säga att det gick mindre bra. Var uppe vid 01 och 02 och tillslut vi 03 fick jag honom till att komma in och lägga sig i sovrummet. Såg inte så vidare bekvämt ut att sova på soffan faktiskt.

Nu ska jag försöka sova lite till!
Får se om tove och Micke tittar förbi sen med klappar till barnen. Sedan vid 14 är vi bortbjudna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0