torsdag

Igår så somnade plutten i sin mormors knä efter att han ätit gröt vid 19 tiden. Trötta killen. Han låg och sov som en stock i sin morbrors rum under tiden jag var ute och solade.
Jag har ta mig fasen aldrig bränt mig när jag solat solarium innan..men självklart skulle jag göra det denna gång. Skulle lyssnat på mamma...

Eddie fortsatte sova stenhård när jag skulle bära in honom till ett annat rum så han skulle sova bredvid mig. Men vaknade efter ett tag och började göra ett antal lustiga "konster". Stod på huvudet och hade sig. Knasboll. Han fick välling och somnade om innan 00.

Han väckte oss på ett mindre snällt sätt imorse. Busunge!

Nu ligger han iaf här och sover bredvid mig igen (kommer en bild längst ned i inlägget).
När han vaknar ska han få bada med sin lilla moster. I eftermiddag ska vi iväg till BVC för 6 månaders kontrollen.
Även storasyster Felicia ville hänga med dit så hon kommer hit efter 13. Är bra för då kan jag prata lite om felicia med dom också. Blir ju orolig över henne!

Saknar henne massor! Ringde förut och då fick jag höra henne säga att jag är bäst. Gullunge!

Nepp, om man skulle börja fixa iordning sig lite och försöka sminka över det röda tomat facet och sedan dra ned till stan en sväng innan karln och Felicia kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0