torsdag

På förmiddagen idag så städade vi hemma och gjorde lite fint. Vid 13 tiden typ åkte Jeff för att hämta sin mamma och Terry. Vi var hemma ett tag sedan åkte jag, Jeff och Felicia in till stan för att stanna en sväng hos mamma. Kom väl därifrån runt 16. Eddie sover hemma i tallboda med farmor och Terry medan Felicia sover i stan hos sin mormor och mostrar. Efter att jag och Jeff åkte från stan stack vi för att köpa mat på Saigon, hyrde 3 filmer och köpte godis. Sover själva hos jeffs bror till imorgon. Har bara slappat ända sedan vi kom hit. Kollat på Hamilton och jägarna 2. Bra filmer. Hyrde även paranormal activity 3. Satte på den men Jeff sa att han kände sig trött efter ett tag så stängde av den rätt så snabbt. Fan heller att jag kollar på den själv. Känslig tjej. Vi tänkte nog slappa här i vardagsrummet ett tag till innan det är dags att sova. Jag har ockuperat soffan medan Jeff har lagt sig på en luftmadrass för stunden. Romantiskt va? Känns skönt att bara vara ensamma lite. Slappa och slippa på måsten. Tack för hjälpen alla <3 Jeff, älskar dig min drömprins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0