fredag

Detta är en riktig tråkdag,minst sagt!
Är liksom första "sommardagen" och det regnar ute. Kallt är det med för sen delen.
Idag har det varit/får bli en riktig slappdag inomhus med mina busiga små troll.
Eddie har börjat gå mer och mer nu och Felicia blir lila nöjd varje gång hon ser det. Stor storasyster <3

Nu vill vi bara att klockan ska gå så våran älskade pappa/man ska komma hem från jobbet.

Idag är jag inte katig må jag lova. Känner mig helt seg i kroppen efter natten.

Nu är det bäst att gå emellan när ungarna bråkar för Eddie kastade en leksak i Felicias rygg (inte med mening, hoppas jag!) och nu är hon fullständigt galen och springer runt och retar honom och skriker "du kan inte ta mig Eddie, nananana nana!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0