fredag

Jobbet hörde av sig och sa att jag inte behövdes på måndag.
Ringde dagis och skulle då meddela att ungarna inte kommer på tiden jag satt upp för måndag. Frågade istället om Felicia kunde komma 8.30-13.30 som är satt på måndagar. För Felicia har väl iaf rätt till 15 timmar i veckan?!
Är man över 3 år har man rätt till det om jag inte minns fel.
Eftersom jag är arbetslös men har timvikariat. Man har ju ingen aning om hur mycket/lite tider jag kommer få.
Nästa vecka har jag inget alls nu som jag vet om. Om jag inte blir inringd vill säga.
Eddie "tappar" ju allt.. Är en månad sedan han började..så beroendes på hur mycket/lite jobb jag får från och till lär det ju inte bli lätt med honom..
Men blir bara så irriterad för vi betalar ju ändå fullspris. Runt tusenlappen i månaden liksom..
Ja ja, nu ska jag försöka lugna ned mig.

Eddie sover och har gjort sedan 12(!). Hoppas att han bara är trött så han inte är på väg att bli sjuk.

Tror ni jag har städat än? Nej..dags att sätta igång sedan blir det att gå ut i det grå vädret med barnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0