fredag

Igår, torsdag vad det dags för dagis för ungarna i 3 timmar ungefär så det inte blir ett sånt "hopp" för Eddie till på måndag.
Under tiden som ungarna var där styrde jag lite här hemma innan jag begav mig till stan för lite ärenden.

Jeff och ungarna hämtade upp mig efter en stund för att åka till polisen och göra pass. Herregud säger jag bara! Visst att jag inte ser bra ut men fy fan för korten man tar. Ser ju ut som en fånge för tusan! Och namnteckningen man får skriva "digitalt" ska vi inte ens snacka om. Ser ut som en 5 åring som skrivit sitt namn för första gången. Haha!
Positiva klubben, men så var det faktiskt.

Efter det åkte vi till IKEA och åt mat och köpte hem lite saker

Kvällen spenderades hemma med en massa mys med mina hjärtan!
Karln ska ju jobba hela helgen tråkigt nog så man får väl passa på..

Nu har jag legat vaken i ungefär en timme och kan inte somna om. Superkul!
Min hals är inte på topp heller tyvärr. Är på väg att bli helt hes.

Gott med chokladboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0