lördag

Gårdagen spenderades hemma fram tills efter lunch då vi åkte in till stan. Träffade Elina och tog en fika och köpte lite saker till ungarna.
Kom hem lagom tills Jeff kom hem från jobbet efter 18. Alla var ganska blöta eftersom vädret inte var det bästa..

Väl hemma började jag göra tacopaj på en gång. Ungarna åt korv med bröd och pommes. Dröjde inte så länge innan Eddie somnade. Felicia låg inne i vårat sovrum och kollade på trassel.
Jag och Jeff kollade på en Beck film.

Somnade rätt så snabbt igår!

Nu har jag och ungarna varit vakna ett tag här hemma. Ska äta frukost.

Börjar bli rätt så jobbigt just nu för ungarna är inne i en period de jävlas med varann när de sitter hos mig. Som nu. Felicia kröp upp i min famn och så fort Eddie såg det så bröt han ihop fullständigt.
Kan man inte ha två famnar?

Jaha, nu gick tältet sönder. Bäst att ta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0