onsdag

Igår när pappa Jeff hade kommit hem så åkte vi alla ut till Tinnerö en liten sväng innan vi skulle förbi min bror på jobbet och hämta smoothies till Eddie.

Eddie somnade i bilen på väg hem så han fortsatte sova här hemma. Felicia somnade på en gång.

Imorse så lämnade jag bägge ungarna på dagis.
När jag kom för att hämta dom vid 13 så hade Eddie precis vaknat(!) han hade somnat när de var ute innan lunch vid 10.30 och sovit till 13. Trött kille.

Ö var här och hämtade A.
Strax innan han kom fick jag ett samtal från Norrköping. Fick en tid på måndag så hoppas att Jeff kan försöka ta ledigt..
Så jobbigt att bara skjuta upp det annars. Ska då träffa en läkare och dietist för att prata om glutenfri kost och om alla undersökningar hon gjort osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0