söndag

Blev inte många timmars sömn inatt som ni kanske förstod.
Eddie och Felicia tyckte det var lagom att vakna vid 07. Eddie vaknade lite innan..

Karln gick till jobbet för att köra ett "mördarpass",08-20.

Ungarna och jag lekte och myste här hemma innan det var dags gör frukost.
Blev en lite sväng ute innan det var dags för Eddie att sova på förmiddagen.
Efter att han vaknade så dröjde det inte så länge innan vi åkte vidare mot stan en sväng.

Kom hem innan 19. Bägge ungarna var hur trötta som helst och lyckades faktiskt somna på en gång. Skönt.
När de hade somnat så plockades det lite här hemma, tvätten hängdes upp och förberedde maten till Jeff.

Nu är det Beck som gäller! Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Jeff sover redan.

Känner mig lite spänd inför morgondagen faktiskt. Vet att det är fler som gör det. Men det kommer gå bra <3

Just det, pluttan hade ritat en teckning till "morfar Ove".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0