tisdag

I söndags var bror min snäll och hjälpte oss med att fixa batteriet till bilen. Så, just för stunden går bilen som en klocka. Hoppas den fortsätter med det ett tag till!
Blev att vi åkte hem till dom i Johannelund och stannade där till kvällen.

Igår, måndag så var ungarna på dagis. Jag var med en timme på morgonen och gick sedan därifrån. Hade gått jättebra! De sövde honom också och det hade inte varit några problem.

Resten av dagen spenderades sedan hemma.

Nu så har jag varit vaken sedan innan 06 för Eddie vaknade till då. Han somnade om men inte jag. Jeff har gått till jobbet för ett tag sedan. A har kommit och Felicia är uppe och i ordning fixad. Nu ska bara jag ta på mig kläder osv sedan försöka få liv i en sovande Eddie :)

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0