onsdag

Gårdagen spenderades på jobbet fram till 21. Gick 5 minuter innan så jag skulle slippa missa bussen i resecentrum.
Men, när jag går ut från jobbet så stod Jeff och ungarna och väntade på mig. Lyx!
Ungarna hade somnat i bilen. Väl hemma så fortsatte ungarna att sova och Jeff och jag kollade på film.

Imorse så var Eddie riktigt seg. Skulle lämna barnen på dagis vid 10. Var midsommarfirande. Det vi hade missat i all hast var att firandes var på ett annat dagis. Så, Eddie lämnade jag och Felicia på vanliga dagiset sedan knallade hon och jag bort till det andra.
Eddie förstår ju ändå inte riktigt och var fler barn där som hade stannat.
Felicia var jätteglad och kom lagom tills de skulle äta glass.

Har köpt stövlar till mig på stan nu. Tur att man har så små fötter så man kunde köpa på barnavdelningen på stadium..

Nu ska jag ladda för en kväll på jobbet.

Imorgon blir det jobb 7-21 och likaså på midsommarafton..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0