söndag

Vips så var helgen slut!
Jag och mannen min har knappt setts något.. Surt då jag ska jobba hela nästa helg med.

Vaknade med ungarna strax efter 06 imorse. Låg kvar i sängen och kollade på barnprogram innan det var daga att gå upp och äta frukost.

Jeff väckte jag efter 10, han kom hem strax efter 01 från pumba så han var rätt så seg.

Min huvudvärk var fortf kvar och försvann först på eftermiddagen idag. Nästan 48 timmar... Fy fan, är så jäkla trött på detta nu, men nu har jag ju testat allt och det finns ingenting som hjälper. Inte lustigt att man känner för att bryta ihop ett antal gånger.
Är väl bara fortsätta ligga på och hoppas att någon kan ta mig på allvar!

Idag åkte Jeff iaf till jobbet efter lunch för att beställa alla varor och sen ha inventering på det. Kul!
Jag tog ungarna och åkte in till stan.
Träffade mamma och tindra och gick en sväng till trädgårdsföreningen och lekte och sen tog vi en fika på det innan det var dags att gå förbi leksaksaffären där ungarna skulle få välja vad de ville.
Följde sedan med upp till mamma där vi åt och så.
Klockan gick och vid 18 åkte vi hem för att sedan duscha ungarna på en gång och fixa dom för att lägga dom i säng.
Nu sitter jag i soffan och tänkte nog borsta tänderna för att gå upp och lägga mig och kolla på första avsnittet av bb.
Får se när min man kommer hem..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0