tisdag

Fullt upp med jobb i helgen.. Skulle varit skönt om man kunde gått av klockan 20 på söndagskvällen och varit ledig efter helgen.. Men, hade ett pass 7.30-12 igår med. Som tur så går det passet relativt snabbt!

Nu är jag ledig till torsdagkväll iaf så jag ska väl inte klaga allt för mycket!
Det som är så jävla jobbigt är att denna huvudvärk får mig att vilja tjuta hela tiden. Så trött på det här nu! Har inte ens kunnat börja plugga ordentligt för jag har så jäkla ont.. Nu kan jag inte ens rynka på pannan för den är så stel. Bägge ögonen har börjat hänga nu. Det fan inte riktigt klok ut. 

Eddie började på den stora (blåa) sidan igår och han trivs så bra så. Felicias gamla skåp valde han på en gång.
Gick kalasbra att lämna honom imorse. Han börjar väl vänja sig vid att Felicia inte är där längre.

Felicia trivs även hon hur bra som helst på 6års/fritids.

Ikväll ska Felicia till tandläkaren och imorgon får hon vara ledig från 6 års för hon ska tydligen till dietisten då. Lite chockad när man fick en sms påminnelse igår om att jag inte fick glömma tiden, har inte ens fått hem ett papper om det förrän igår eftermiddag.

Världens bästa man hade börjat fixa lite i vårat sovrum i helgen. Nu är det bara ett linneskåp eller liknande och en garderob som behövs sen börjar det likna något.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0