lördag

Eftersom jag jobbade natt till 07 i torsdags så sov jag direkt när jag kom hem. Kanske lite för länge.. Knappt 6 timmars sömn blev det iaf. Direkt när jag vaknade så blev det till att plugga! 14 sidor blev resultatet av den inlämningen. Härligt att ha det gjort. Igår skrev jag även provet med så nu är den kursen avklarad. 

Alla hjärtans dag igår. Tycker det är en rätt så överskattad dag då man förhoppningsvis uppskattar dem man älskar dagligen ändå. Köpte iaf lite presenter till barnen. Till Jeff och mig blev det massvis med tulpaner! Så fint.

Igår kväll så låg bägge barnen utslagna när jag gick upp för att se efter dom. Syskonkärlek ❤️ 


Idag blir det till att städa och sedan skulle gubben min iväg framåt kvällen för att se hockey hos en vän. 

Får se vad jag och ungarna ska hitta på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0