onsdag

Då är det ett nytt år allihopa! 
Nytt år med nya möjligheter.
Detta år är det år jag och min fina man tänkt gifta oss. Spännande. 
Får se vad mer son kommer att hända.

Gårdagen spenderades här hemma hos oss. Erica kom strax efter 11. Jeff slutade jobbet efter 17.
Mamma och Ove kom efter 20. Tindra var redan här.
Serverades trerätters och hade riktigt mysigt. Härlig avslutning på 2013.

Fick bort till grusplan allihopa för att släppa upp lyktor i himlen. Så fint så. Erica och jag var bäst på det. Gick inte lika bra för Ove och Jeff. Höhö.

Idag har vi haft en riktig slappardag här hemma. 
Ska snart duscha för att sedan sätta mig och plugga inför morgondagen.
Jeff skulle gå ut en sväng med barnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0