lördag

Jobbade somsagt natt till igår. Som tur var så var det inte så stressigt som det kan vara vissa andra nätter. Skönt det. 



Gick av i stan igår för att gå upp och lägga mig hos mamma, var ändå ingen där hemma.
Sov mellan 8.30-13 typ. Lite för lite sömn.. Innan jag åkte för att möta upp Jeff för att hämta barnen på dagis så gick jag förbi leksaksaffären och köpte med present till tjejen Felicia ska på kalas hos idag på busfabriken.


För stunden är Jeff på sitt jobb.. Strax efter 13 ska han hämta upp mig och ungarna här så åker vi till busfabriken.

Ungarna och jag ligger just nu i soffan och slappar innan vi ska sätta fart och få på oss kläder. Japp, vi har fortf pyjamas på oss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0