måndag

Var jobbigt att lämna ungarna på 6 års och dagis imorse och veta att jag inte får träffa dom förrän imorgon efter 16..
Dessa ungar får mig att vilja slita av mig håret titt som tätt men ändå så är de det bästa som någonsin kunnat hända, älskare ungar! <3


Något som var mindre kul var hur jag startade dagen.. Först lämnade vi Felicia. Sedan knalla Eddie och jag vidare till dagis. Väl där upptäcker jag att hans stövlar inte är där! 
Det regnade ute och Jeff som hade tagit bilen till jobbet hade ingen möjlighet att åka ifrån för att åka hem och hämta stövlarna så det var bara för mig att gå hem och hämta dom och sedan lämna dom på dagis och gå tillbaka hem igen.
Oturligt nog är det självklart punktering på cykeln också. Skulle lagat den igår men när allt var isärploxkst hittade jag självklart inte cykelpumpen!

Har varit på avdelning 8 idag på US. Annorlunda och spännande. Blir att vara på alla möjlig avdelningar på praktiken. Så, det snurrar ordentligt i huvudet.
Idag var det 14.30-21.45 som gällde och imorgon är det 6.45-16..

Ligger nu i sängen hos mamma och ska försöka att varva ner och lyckas somna så jag är pigg imorgon. Är bara Fanny och hennes kompis hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0