tisdag

Hemma igår med Eddie. Vet inte vad det var killen hade egentligen.. Han hade iaf ingen feber under gårdagen utan var lika galen som han brukar. Skitunge.

Vi gick och hämtade Felicia på eftermiddagen som hade haft brandövning i skolan. Hon hade haft en bra dag och saknat mig sa hon. Pluttan.

Igår skickades allting iväg. Nu håller vi tummarna.

Imorse så kändes det inte ens som jag hade sovit när klockan ringde för att gå upp med ungarna vid 07. Eller, var iofs redan vaken då Felicia vaknade vid 05.30 typ. Fullt ös. 
Blir kul att se hur pigg hon är sen när hon aka ha träning ikväll mellan 18-19 också. Tror någon kommer tokdäcka ikväll.

Jag mår inte tipp topp. Är så jäkla trött på skiten nu så vet inte vart jag ska ta vägen. Praktik mellan 14.30-21.45 men är inte ett dugg sugen!


Duschade Dille igår. Tror han hatade mig där ett tag. Men, fin blev han iaf.
Sen klippte Jeff klorna på honom igår kväll. Så duktig så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0