söndag

Helgen är redan slut.
Barnen och jag åkte in till stan i fredags innan Jeff slutade jobbet. Ove var snäll och tog Felicia och Eddie tills Fanny slutade jobbet så de kunde gå på rix fm. Inte direkt bra ställe att dra med Charlie till. Jeff kom ner till stan senare under kvällen.

Sov över i mammas lägenhet då hon hade jouren. Gick upp tidigt på morgonen för att fixa och dona innan vi gick till mcd för att inta frukost.
Tog en sväng på stan innan vi gick till trädgårdsföreningen för att kolla barnens dag. 
Jeff och barnen tog sig hem medan jag satte mig på bussen till jobbet för ett 13-20 pass. Gästspelade lite. Jobbade med Erica så det gick ju inte annat än super.

Träffade familjen på stan för att gå och kolla på Måns. 16 500 personer och förra hundra som försökte komma in men inte fick. Jeff och jag var inne med Felicia och Eddie men barnen ville gå efter typ 15 minuter. Tacka Gud för det för jäklar vad folk det var. Jättetrångt och ändå stod vi längst bak nästan. 

Idag har det varit en lugn dag.
Felicia har fixat med cykeln hon fick av farmor och Leffan. Passade perfekt!
Eddie har övat på att köra utan stödhjul och det går riktigt bra!

Nu sover alla utom jag, som vanligt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0