fredag

Ojsan hoppsan..
Skrapat ihop mig några timmars sömn i hettan. Eddie kom in kring midnatt och la sig mellan mig och Jeff. Han kastar sig runt som en jag vet inte vad. Emellanåt lägger han sig som en plåster tätt intill och klappar lite på ena axel.

För 4 år sedan vid denna tid började jag få lite värkar. Blev inskrivna några minuter i 08 på morgonen och vid 09.48 kom han ut efter att vattnet gick 3 minuter innan hela han var ute efter en enda krystvärk. Hela 53 cm och 3990 gram, plutten.

Tänk att denna kille kommer bli storebror närsom också.
Jag har en sådan otrolig tur att ha en dotter och en son med ett hjärta av guld.






Nu tänkte jag försöka få mig några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0