onsdag

Igår började Jeff jobbet efter 11 då jag skulle iväg på möte på morgonen. Någon måste ju stå upp för saker och ting.

Blev en dag hemma med massor med tillsammans med barnen. Var ute en sväng på eftermiddagen innan det var dags att dra igång med alla kvällsbestyr.


Felicia tog kort på C när han badade som alltid varje kväll.


Jeff kom inte hem förrän närmare 22..

A kom på kvällen och stannar här tills imorgon.
Felicia tog även vaccin i skolan.
Hade gått jättebra och hon erkände att det var som jag sa. Att det inte var så farligt utan att det gick över fort.
Hon sa att hon blundade och bara slappnade av så stack det till och gjorde ont men gick över.
Sista dagen att osa till kalaset också. Alla kommer komma på söndag så lär bli fullt ös i discorummet.


Annars idag, onsdag, har vi inte gjort så mycket. Tråkigt väder. Jeff är iväg med Felicia och Eddie för att B.la köpa matstol till Charlie. Jag tänkte ge Charlie lite mat och försöka dra med mig A ut på en liten promenad. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0