måndag

Denna helg gick lika snabbt som alla andra helger.

Lördagen började med att svärmor låg på soffan. Tanten hade kommit på natten vid 01 tiden. Jeff visste tydligen om det och hade öppnat dörren till henne på kvällen.
Perfekt då det var höstfest vid centrum på dagen så hon följde med mig och barnen dit. Väl där hoppade ungarna hoppborg för fulla muggar, köpte sockervadd, bullar och Festis, fiskade i fiskedamm, red på en stor häst m.m. Riktig lyckad dag helt enkelt.

Söndagen spenderades mestadels i sängen med kraftig huvudvärk. Fixades även på baksidan och framsidan.
Idag har Eddie varit iväg med Susie under tiden Felicia var i skolan. Charlie och jag åkte in en sväng till stan.
Har sedan putsat lite fönster b.la.

Nu ikväll fick det bli ett besök på jourcentralen med Felicia..
Nu ligger hon nedbäddad och sover iaf. Tack och lov. Alla barnen sover. Jag tänkte ta en dusch och lägga mig i sängen och kolla på ph. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0