torsdag





Mina barn får mig verkligen att känna mig alldeles sprängfylld av kärlek. Vad skulle jag ta mig till utan dom?!


Inskolningen på nya förskolan har gått kalasbra. Trodde inte så mycket annat.
Eddie har ritat en väldigt fin teckning på hela familjen. Han har alltid dragit sig väldigt mycket för att rita. Han gjorde det tillslut en dag på tallkotten men då sa ett barn något drygt om det Eddie hade ritat och efter det la han av helt och vägrade. Igår satte vi oss hela familjen och ritade och då gjorde han denna. Blev så jäkla stolt. Även han lyste upp såg man!



Har även fått hem min vinst jag vann från polarn och pyret i veckan.
Började läsa ut boken i går och är bara ett par kapitel kvar nu. Riktigt bra bok och ungarna sitter som på nålar och tjatar till sig kapitel efter kapitel. Nu får det inte läsas mer förens på söndag eftermiddag när Felicia kommer hem igen eftersom hon ska bort över helgen..



Felicia och Eddie sover sedan straxt efter 19 och Charlie sedan en dryg timme tillbaka typ. Jag tänkte nog även jag gå och lägga mig snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0