onsdag

I måndags morse gick jag på nioledighet så nu börjar jag inte jobbet igen förren om en vecka! Självklart så har jag lyckats att bli sjuk också. Men, bättre att må krassligt nu än när man jobbar eftersom det inte är så ofta ändå. Jäkla förkylning och skit som går nu.

Idag har Jeff inventering på sitt jobb så han lär inte komma hem än på några timmar.
Jag och barnen åkte till stan på eftermiddagen och kom hem för några timmar sedan. Åt kvällsmat där och lekte i trädgårdsföreningen och lite.

Dock så mådde inte Felicia helt 100..
Hon vaknade redan 04.15 inatt av att hon hade jätteont i magen. Hon gick till skolan idag iaf men har varit flertalet gånger på toaletten. På något vänster har hon fått i sig gluten. Det inträffade en gång tidigare i våras när en viss person hade fått för sig att "testa om hon inte tålde gluten". Vilket man absolut inte ska experimentera med då hon har diagnosen celiaki vilket inte riktigt verkar ha gått in..

Imorgon och på fredag så har ungarna studiedag från skolan och förskolan så det blir en långhelg för dom.
Grabbarna är lediga enda till på onsdag även dom om inte jag blir inringd något innan för att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0