söndag

I torsdags var det nyårsafton.
Planerna vi hade för dagen fick tyvärr ställas in då min värk kom på besök vilket innebar att jag låg totalt deckad och sov mest igenom eftermiddag/kväll så gått det gick. Så jävla typiskt!
Den senaste tiden har det börjat komma tillbaka igen. Inte alls på samma nivå som det varit på innan (tack och lov) men det är så jäkla jobbigt att inte kunna göra saker och ting. Och speciellt jobbigt är det när det går ut över vardagen..

Maten som vi hade planerat att laga fick vi strunta i, istället fick det bli färdigmat. Var ju ingenting barnen klagade på iofs.

Vid 22 tiden ungefär kände jag att jag kunde bita ihop och gå ut en sväng. Barnen ville gå ut och släppa upp lyktorna. Gick en liten bit och så fick ungarna åka lite i backen också.
Felicia och Eddie höll sig faktiskt vakna till tolvslaget.

I helgen har vi varit ute en del och åkt snowracer i olika backar. Jag vurpade och spräckte ett par brallor. Skitkul.

Hämtade Felicia på kalas vid 15 idag och Jeff har varit iväg med dom fram tills nu och åkt i en backe.

Hoppas min jävla värk försvinner snart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0