tisdag

Denna natt låg jag vaken och vände och vred på mig.. Eller okej, började kolla på serien gåsmamman igår med som är i 8 avsnitt. Kollade 4 rätt av igårkväll/natt. Låg sedan vaken och kunde verkligen inte somna. Tror klockan var 03.15 sista gången jag kollade på klockan.

Igårkväll kom det massor mer snö på kort tid så barnen var väldigt glada imorse och det fylldes på med mer under dagens gång titt som tätt.
Dock har det varit runt -10 grader hela dagen. Tog på ungarna sina hjälmar och gick ut en sväng för att leka och bort till ett par backar på eftermiddagen efter mys och lek hemma.
Jeff slutade inte förrän 18 idag. 





Har kollat klart på de resterande avsnitten av gåsmamman idag. Bland sen bästa serien jag sätt. Blir nog att kolla på den igen när Jeff ska se den. Meningen var att vi skulle kollat på den tillsammans men jag kunde inte hålla mig..

Charlie sover inte alls bra ikväll och vaknar och är ledsen nästan hela tiden så för stunden har Jeff gått ner med honom i vardagsrummet så inte Felicia och Eddie ska vakna.
Jag kanske ska passa på att sova lite så jag orkar vara uppe sen om det blir en sådan natt.. 
Tur Jeff är ledig imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0