torsdag

Veckan har gått i ett.
Charlie har varit på BVC och på läkarkontroll. Läkaren konstaterade att det var en väldigt stadig pojke.
Hjärtat lät fint och ögonen såg bra ut och även ljumskarna och kulorna satt där de ska. 
Plutten har vuxit 1 cm sedan förra månaden och hade gått upp nästan 300 gram. Han rör sig ju hela tiden så inte så konstigt att det inte var mer. Full fart!

Felicia och Eddie har varit hos tandläkaren med Jeff. Såg bra ut.

Eddie var ju somsagt på US i måndags och det besöket gick också bra.

Idag har vi än så länge ingenting planerat. Kan vara skönt det med.
Får se om det blir att göra något sen. 
Felicia har ju faktiskt namnsdag idag.
Tänkte att jag skulle gått på bio med henne men filmen hon ville kolla på gick inte på en pasande tid så det var ju typiskt och en annan film jag tänkte vi kunde se visades inte alls idag.



Man kan inte alltid få som man vill här i livet. 


Idag är det kallt ute. Men, man måste väl se något positivt i det också? 

Imorgon ska jag göra ett skata moment när det kommer till en grej så har man det ur världen sen. Fan (rent ut sagt) så skönt det ska bli när det är gjort.
Är nästan värt ett glas champagne imorgonkväll?

I helgen har jag tagit två resurspass på jobbet lördag och söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0