torsdag

Dagarna går lika snabbt som vanligt.

Jag har jobbat lite. Felicia kom hem med feber och fick därför vara hemma måndag och tisdag. Jeff har fyllt år. 
Jag har äntligen blivit färdig med min utbildning. Historiens längsta känns det som med tanke på sjukdom/utredningar och barn och allt som skjutit upp den. Men, nu är den äntligen färdig och ingen är nog lyckligare än jag.
Felicia har idag börjat på gymnastik och tyckte det var jätteroligt.










Eddie är ju som de flesta vet inget fan av att rita. Men, i tisdags när Jeff fyllde år ville han rita en gubbe. Sagt och gjort. Han började rita mage och fingrar också. Så himla duktig! Så stolt så jag spricker. Sedan skrev han sitt namn också efter det att jag skrev det först på ett annat papper.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0