onsdag

I måndags upptäckte jag att Charlies andra tand kommit upp. Inte så konstigt att han varit lite gnällig de senaste dagarna. Grabben som annars brukar vara en riktig solstråle. Den första tanden kom upp den 17 maj. Jag som fick för mig att han skulle vara tandlös föralltid 😉. Han var betydligt senare med det än både Felicia och Eddie. Men, alla är vi olika.


Annars så har de senaste dagarna varit väldigt tuffa. Speciellt idag.
Skönt att dagen snart är över och att en ny startar imorgon så man kan ta nya tag.
Idag har jag sysselsatt mig med att rensa bort all ogräs mellan plattorna och i buskarna.



Annars så är det första juni idag.
Så härligt, nu kan man verkligen säga att sommaren är här på riktigt. Dags att ta fram poolen snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0