måndag

Dagarna går i ett och man hinner knappt med.
Det har varit mycket som hänt den senaste tiden och så har jag jobbat en hel del också.
I lördags började jag må väldigt konstigt. Slutade med att jag kräktes efter jobbet och låg sedan avdeckad fram till eftermiddagen på söndagen.

Har haft en väldigt konstig värk i huvudet den senaste veckan som kommer och går. Försöker intala mig själv att den ska gå över.. Envis som jag är. Men, kanske är dags att ta tag i det med tanke på min bakgrund..
Orkar inte med mer skit nu.
Tänker tillbaka på när jag låg inlagd under hela påsken förra året. Nä usch!










Annars så har Felicia haft studiedag idag. Eddie var som vanligt ledig på måndagar. Dagen spenderades ute i vårvärmen.

Tänkte ta värktabletter nu och gå och lägga mig och hoppas på lite sömn inatt. 
Charlie har börjat vakna på nätterna och sedan fått för sig att vakna för dagen mellan 5-6 någon gång. Lite jobbigt när man varit van vid att han sover till 8. Men men, så är det att ha barn. Bara att gå upp och se glad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0