tisdag

Jobbhelgen är över och nu ska jag tillbaka först på onsdag.
Klockan har passerat midnatt och det är redan tisdag.
Familjen sover sedan länge sedan. Alla grabbar sover i sängen här medan Felicia är duktig och sover i sin säng.

Vår modiga tjej som idag hade sagt till Jeff att hon ville klippa sidecut. Hennes hår var slitet så klippa sig det behövde hon. Sagt och gjort, Jeff bokade tid på zigges där vi brukar klippa oss. Hon valde även att spraya håret nedtill lite svart. Vår fina prinsessa ♥️ 
Innan det så åkte dom till Leos och levde rövare.

När jag vaknade efter att ha sovit på eftermiddagen så såg jag en bild på pluttan. Så fin! Passar henne hur bra som helst. Är så stolt över att man har barn som vågar stå upp för vem man är och ha sin egen stil.

Nä, nu måste jag sova. Imorgon är det upp tidigt som gäller då vardagen med skola och allt annat som hör till drar igång igen efter lovet. 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0