tisdag

igår somnade jag vid 11 tror jag. skönt att somna tidigt vissa kvällar (:
vaknade ett antal gånger inatt av att jag var kissnödig så det var bara att ta sig i nackskinnet och gå upp.
jag som har så svårt att somna om också tyvärr, men det gick tillslut.
dagen började med att äta lite frulle. sen så skulle jag, mamma och tindra till stan så vi gick ut med arnold först sen tog vi bussen. arnold fick ligga under korgen medans vi åkte bussen. men det gick bra. tindra hade mycket att kolla på under bussturen in till stan så det var inga problem. sen fick man ju själv lite publik med av alla nyfikna människor som ska stå och blänga på en som man vore helt störd.. blir lite irriterande i längden. snart känns det som jag kommer öppna min mun och fråga: "ursäkta, men vad är det som är så intressant?" förstår inte folk. hur man kan stå och glo på en person och även om personen kollar tillbaka och man möter blicken så fortsätter dom som ingenting. jag skulle skämmas ihjäl.

förövrigt så mår jag väl hyfsat bra. har börjat störa mig mer och mer på vissa.
sen har man problem med pappa (som nästan alltid) så det sitter också på minnet. och flytten och så. och även graviditeten. man märker verkligen somsagt vilka det är som är ens riktiga kompisar. och även vilka som ger en stöd och inte.. men men, jag klarar mig bra.

nu ska jag gå upp med mamma och tindra tror jag. kommer in lite kort sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0