måndag

hej alla läsare! vill börja med att säga att det inte har kommit ut någon liten bebis än så alla vet det.
har inte känt mig speciellt insperirad till att skriva nu de senaste dagarna. tar det mest lugnt och vilar upp mig. håller på att bli helt tokig nu. tycker verkligen att det är dags. på onsdag är den lille beräknad att komma. och om jag går över två veckor så dör jag! :P då kommer jag verkligen inte skriva i bloggen tror jag pga att jag är tjurig eller nåt. man tappar helt enkelt intresset tyvärr.
men de senste dagarna nu så har det känts mkt annorlunda i magen. och somsagt, var hos barnmorskan förra tisdagen och barnet hade fixerat sig. tror att den är himla sugen på att komma ut nu för de senaste 3 dagarna så har den levt som aldrig förr i magen. var till och med så linus undrade om det var något fel igårkväll när den höll på. hehe.
fogarna är det sådär med. knakar lite då och då.

tyvärr så kan jag tro att det är så att jag har åkt på en urinvägsinfektion. för det gör så jävla ont så fort jag kissar. och visst, jag vet att alla säger att det känns lustigt i slutet. men inte tror jag att det ska kännas nästintill värre än en vanlig urinvägsinfektion. usch, så måste ringa till sjukvårdsupplysningen sen om det inte skulle kännas bättre. så får jag väl antagligen åka upp till sjukan och kolla så allt är bra med barnet och sen så får jag väl medicin utskriven också.
vill verkligen inte dit upp. om jag ska till sjukan så ska anledningen vara att det är dags att föda! :P

ajja, men nu vet ni hur allt ligger till iaf :) får se om jag kanske skriver snart igen någon dag.
hade så bra allihopa! nästa gång vi hörs så kanske jag har en bebis vid min sida :) får hoppas!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0