söndag

tjohej! hade visst inte skrivit något inlägg igår. men dagen spenderades iaf mestadels på ikea med mamma och tindra.
sen så klippte jag mig också inne på zigges. blev riktigt annorlunda. klippte lugg ;) men men, altid kul att testa något nytt :) lärde jag mig sen jag var hårmodell i början av året då de klippte bort ordentligt med hår på mig. men sosmagt, alltid kul med något nytt. och speciellt nu till hösten så är det kul med en förändring :)

idag så har vi fixat iorning här hemma. så nu är min säng inne uppe i mitt och mammas sovrum. hehe. skönt.
och nu är det inte så långt kvar tills man flyttar heller. ännu skönare!
barnen kom hit idag med, så nu är det livat.

imorgon så jobbar linus dag så jag ska träffa honom efter att han kommit hem tror jag. kan kanske till och med bli så att jag hänger med han till skavsta flygplats imorgon och håller honom sällskap. han har inte varit så vidare sugen på att jag ska hänga med eftersom de flesta kunder pratar engelska. söt han är, tror att jag ska mobba han för att han ska snacka engelska eller nåt. hehe.
sen på tisdag så ska vi nog till ikea tillsammans och kolla på lite olika saker som behövs sen. somsagt, köpte ganska mycket igår också. köket är helt klart nu med allt. bara elektriska saker kvar om man känner att det är nödvändigt. fast en kaffebryggare är ju alltid bra att ha sen när det kommer sällskap.

juste, finns det något godare än juleskum och julmust? köpte en låda med juleskum igår på ikano. men, hittade ingen julmust där så det får jag vänta med tills jag ska handla nästa gång :)

hade så bra allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0