tisdag

någon mer än jag som är uppe?
håller på att bli helt cracy av det här nu.
snälla lilla plutten, kom ut nu! mamma orkar inte med att ha dig kvar i magen längre.

sov iaf i ca 4 timmar nu. visst vaknade jag några gånger, men ändå..
gick upp vid 4. kunde verkligen inte somna om denna gång. hälsbränna så det står härliga till och ont i magen.
börjar undra om man inte har gått och blivit magsjuk kanske? nae, usch. det får man verkligen inte hoppas!
har knaprat i mig novalycol och får väl helt enkelt fortsätta med det och se om halsbrännan går över tillslut.
tänkte kolla om man hittar någon bra film. kanske man kan somna till om man har tur?
linus ligger över hela sängen, snarkar så det står härliga till!

när ska du förstå att jag menar allvar med det jag säger till dig? är ingen lek... iaf inte från min sida.

nae gott folk, nu ska jag kolla om man hittar lite avsnitt av one tree hill eller nåt. blev sugen på det.
hoppas ni sover gott iaf!?
ha en bra dag ♥


ungefär så här mår jag, baajs ;D

Kommentarer
Postat av: Fia

stckare!! usch vad jobbigt det måste va..hoppas att det går över snart och den lille vill komma ut :p

2008-11-04 @ 09:19:12
Postat av: Alexandra

Tack , jadå allt är bra med oss , lite mörbultad efter förlossningen bara men det är sånt man får ta ;D

2008-11-04 @ 15:02:46
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0