lördag

hej hopp! (:
gårdagen blev en heldag på stan. tror vi var där i ca 5 timmar ungefär. hittade en sån himla söt snuttefilt till bebisen med laban. ett laban huvud och så hängde det som en superlen filt ifrån den :) sen köpte jag regnskydd till vagnen med. bara skötväska som fattas nu.

idag har jag också varit på stan. med mamma och tindra. kom hem för inte så länge sen. mamma tog med sig tindra som låg och sov till centrum för att handla. jag kände att jag inte orkade gå mer just nu. hehe.
blev helt svettig av att gå runt på stan. känns som man kan gå naken och ändå svettas som en gris vid det här laget.

idag så ska jag träffa linus tror jag. han kommer em runt 7 tiden. får se om han ska övningsköra, för isåf får han komma och hämta mig :D funderar på om man kanske ska gå på bio ikväll. men vet inte om det visas någon bra?
bäst att kolla upp det...

hade så bra alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0