torsdag

är inte på det bästa humöret att skriva blogg idag känner jag...
men men, jag lever iaf :) går in i vecka 36 idag! herregud vad veckorna rullar förbi. kanske bara är 2 veckor kvar tills bebisen kommer nu om den skulle få för sig att komma två veckor för tidigt :)

igår så umgicks jag med elina. gick ut härifrån med arnold och tindra vid typ halv 11 hugget. gick runt i ekholmen och mötte elina vid centrum. sen så knallade vi upp till lekplatsen så tindra fick gunga lite. trodde verkligen att hon skulle somna sen på hemvägen, men nej. vi (jag,elina och tindra) satt och lyssnade på musik och dansade i flera timmar. eftersom tindra verkligen ÄLSKAR det! sen så kom mamma hem :)

elina åkte härifrån sen vid kvällen. var trevligt :) juste, cyklade och hämtade lite kebab och pizza som vi skulle käka.
var inte den bästa cykeln att cyckla på direkt. var tvungen att hänga så mkt för att nå fram till styret så det kändes som att jag mosade magen. haha, stackars bebis.

nahe, nu ska jag ta mig nåt att äta känner jag, dags för det.
ska prata mer med mamma också :) sen framåt kvällen får jag se om det blir att träffa linus också när han kommit hem från jobbet.


ha en bra dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0