torsdag

finns det något mysigare man kan göra i höstmörkret än att baka massor med bullar och sen sätta sig i soffan med en filt och äta bullar och dricka mjölk? :) tror nästan inte det.
är precis vad jag ska göra nu. hängde med mamma till centrum. passade då på att handla alla ingridienser som behövs för att baka bullar. blir en dubbelsats. så, jag ska sätta på mig förklädet jag köpte och ställa mig vid bänken och börja baka kanelbullar :) avis?

förresten, det snöar massor ute nu! kan det bli mysigare?

hoppas ni har haft en bra dag?♥

Kommentarer
Postat av: Beetty

aah det är snart hon fyller, ja för fan en pulka blir ju skit bra, säg då de till din mamma så hon inte går och köper en :P



har du inga känningar än?

vart bor du föresten? =)

2008-10-31 @ 21:44:46
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0