fredag

idag vaknade jag vid 11 tiden. istället för att äta frulle så tog jag resterna från maten igår. gott gott.
mamma fick med sig mig till centrum ganska fort efter det. tindra var så himla trött så vi var säkra på att hon skulle somna.
men, icke sa nicke. klart hon inte gjorde det. hon blev övertrött så det slutade med att hon skrattade åt allt.
jag har haft en lustig känsla i magen hela dagen idag. känns som det trycker på och nästan nära till urinvägsinfektion eller liknande. får se hur det känns imorgon. jobbigt när det ska vara nåt med magen hela tiden..
som tur var så mötte vi fanny på vägen så jag fick låna hennes cykel sista biten hem :) så slapp jag gå.
idag äre en sån där fettodag känner jag. köpte 1½ liter cola,en polly påse,bilar och en chokladkaka ;D mumma..
har kommit ini en period nu när jag känner mig himla sugen på choklad. det är ju faktiskt aldrig fel. eller hur? :)
när vi kom hem så somnade tindra efter många om och men. men, det höll sig inte länge. i ca 10 min eller nåt.
och så klart så hade vi bestämt att vi skulle se på "girl in the park" redan innan det. men, det gick bra sen iaf.
bara det att hon blir så himla rastlös så hon ska ta på precis allting och lyssnar inte.
filmen var väll helt okej, lite långtråkig bara. hände inte så jättemycket.
nu ska jag busa lite med tindra :) min lilla sötnöt.
inus jobbar kväll idag, imorgon och på söndag jobbar han heldag också.
så jag får se när vi har tid för att träffa varandra.

imorgon så ska jag,mamma,tindra och arnold hem till mammas kompis kristina i jakosdal runt 2 tiden :)
hennes barn är där med, brukade vara barnvakt åt dom förr. så otroligt söta!
ska bli kul, vi skulle visst bli bjudna på middag också :O vilket lyx man får ibland. det är aldrig fel.

juste, har hört av sig en till nu på arnolds avel annons som ligger inne på blocket.
väntar på svar angående ras mm. får se om det kan bli en liten valp til :) skulle vara wroligt.

pusshej♥

"kevin,mamma kan inte komma. mamma har fil i trosera vettu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0