söndag

gud vilken härlig dag, kan knappt gå.. känns som man nästintill kryper runt för att ta sig till ställen man ska till i lägenheten. jävla ischias. fy.
linus jobbar halvdag idag så han kommer väl hem vid 7 tiden skulle jag tro.
själv så har jag slagit läger här i sängen framför tvn hela dagen.. inte för att det direkt finns något bra :/ blir väl att krypa och hämta en film eller två ;D

får hoppas på att jag blir bättre i ryggen snart för jag måste verkligen åka och kolla på en vagn. har sett en brun vagn som såg riktigt fin ut. gäller bara att se hur fin den är i verkligheten också (: var inte alls så dyr heller. så det är ju ett plus. hehö

nae hörrni, nu ska jag ta mig i kragen och försöka hänga upp tvätten. tror iaf att den är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0