söndag

idag har jag haft en vilodag. sköönt! mamma tyckte jag behövde det :P
så medan hon och tindra åkte till lägenheten ett tag så var jag hemma med arnold. så har varit ute med han 2 gånger idag sen har jag mest legat framför tvn :) mamma gick på stan en sväng. när hon kom hem hit så hade hon köpt en body och ett par byxor på lindex som jag hade spanat in. bruna med ugglor och kaniner och ekkorrar. tänkte ha dom till lillen när han/hon ska åka hem. hon köpte det i storlek 50 så det blir perfekt! vilken snäll mamma jag har :)

nu har jag käkat och så har jag och mamma suttit lite med papper som ska skrivas i.
har bla kollat igenom vad man har för saker till bebisen och hushållet sen och vad som behövs. känns bra så man har koll på det.

imorgon så blir det att spendera tiden efter lunch i lägenheten på stan med mamma och tindra. tänkte åka dit och städa eftersom dom som ska ha lägenheten nu efter oss ska ha nyckeln på fredag.

älskar dig

förövrigt så har jag och linus hållt ihop i 23 månader idag :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0